8.4.2017

Instagram viikko

Miten nämä viikot menevät näin nopeasti? Täh? Monta postaus ideaa olen saanut teiltä lukijoilta, ja ne tulen toteuttamaankin, mutta kunhan vain se aika niihin löytyisi… "Ensi viikolla helpottaa" on kuuluisa lause, yleensä ei helpota. Eikä tässä nyt mistään kummemmasta ole kyse, kun että mun elämä vaan nyt on tätä suhaamista paikasta toiseen. Tuli perseen alla, ja sitten pitää tietysti nukkua aina kun se on mahdollista, ja paljon. Mutta, pian helpottaa ;)






Huippuostos, ruusuöljy hiuksille. Kiitos rakas kollega suosituksesta…






#hello






Huber, Tampere. Tykkään.






Delicato, Helsinki. Tykkään.






Monojen huolto, ja Leville.






Kohteessa.





Poro ja Möttönen.






Lähtölounas Levillä.






Ja kotona verkkareissa, parasta.






Taas mennään, Thaimaahan.






Kohteessa.






Kauden viimeinen reissu kaukomailla, tilanne vaatii shaket.






Ilmojen halki käy emännän tie…






Meillä on Dreamliner koneessa miehistön nukkumistilat, tämä
selfie on sieltä, ennen unia, vielä kun meikit olivat kohdillaan….







2 kommenttia:

  1. Hei, olen aatellut ostaa itselleni vihdoinkin nahkahousut (olen miettinyt tätä asiaa ajoittain jo useampana vuonna) ja kun nyt sitten olen hakenut netistä vielä vahvistusta mielipiteelleni ni törmäsin sinun blogiin jossa ensin hehkutit niitä hyväksi ostokseksi ja että käytät paljon mutta sitten esim. viime talvelta ei ollutkaan ilmeisesti yhtään kuvaa niistä. Niinpä aattelin kysästä että onko ne sittenkään hintansa väärtejä kun ajatelin että ne saisi luvan kuitenki kestää vai onko edelleen niin että nahkahousuista kuulee kadulla typeriä kommentteja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, ne ovat edelleen ihan paras ostos ikinä. Viime vuosi meni minulla synkissä merkeissä, enkä postaillut paljon blogiini. Nahkahousut ovat edelleen kovassa käytössä, vaikken niistä ole kuvia laittanutkaan.
      En ole kuullut ainuttakaan typerää kommenttia housuistani.

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.